Warunki gwarancji
- Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem firmy AutoID Polska S.A. posiadają gwarancję i reklamacje z nimi związane są realizowane w firmie AutoID Polska S.A.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami umieszczonymi na karcie gwarancyjnej i w miejscach wyznaczonych.
- W przypadku zamiaru zgłoszenia reklamacji towaru zakupionego w AutoID Polska S.A. należy postąpić zgodnie z regulaminem systemu RMA (nie obowiązuje klientów posiadających indywidualne umowy).
- Bieg terminu gwarancji jest liczony od dnia wystawienia Faktury VAT.
- Sprzęt przyjmowany do serwisu jest testowany i sprawdzany. Jeżeli sprzęt okaże się sprawny, uznaje się, że reklamacja była nieuzasadniona i Sprzedawca może obciążyć reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprawnego sprzętu
- AutoID Polska S.A. zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszoną reklamację w ciągu 14 dni od zgłoszenia i przesłać odpowiedź dotyczącą wymiany sprzętu lub terminu naprawy gwarancyjnej.
- Spółka AutoID Polska S.A. nie będzie odpowiedzialna wobec Klienta za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu wynikłe z innych przyczyn niż wady tkwiące w sprzęcie. Nie będzie również odpowiedzialna za szkody spowodowane wadami sprzętu, inne niż realnie poniesione szkody w posiadanym majątku. W szczególności uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z awarią sprzętu.
- Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, które to czynności wykonuje we własnym zakresie i na własny koszt Użytkownik. Dotyczy to miedzy innymi instalacji sprzętu, jego konserwacji itp.
- Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia w wyniku eksploatacji takich elementów jak: taśma barwiąca, toner, atrament, bateria, czytnik lasera itp.
Gwarancją nie są objęte również:- uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia sprzętu i spowodowane tym wady,
- uszkodzenia i wady które powstały w wyniku używania lub transportowania sprzętu niezgodnie z instrukcją użytkowania, transportu i konserwacji,
- uszkodzenia i wady które powstały w wyniku niezgodnej z instrukcją instalacji,
- uszkodzenia i wady które powstały w wyniku samodzielnych, niedozwolonych przeróbek, napraw, zmian konstrukcji dokonywanych przez Użytkownika,
- towary na których są widoczne uszkodzenia naklejki z numerem seryjnym lub stickerem urządzenia (np. Jeśli numer seryjny jest zamazany lub częściowo uszkodzony).
- Gwarancja nie będzie uznana, jeżeli klient zagubi lub zniszczy dokument zakupu, który jest warunkiem koniecznym do uznania roszczeń.
- Sprzęt wysyłany w ramach gwarancji do Sprzedawcy winien być dostarczony w opakowaniu zapewniającym bezpieczną przesyłkę (folie, styropiany, gąbki itd.).
- Wysyłka sprzętu do naprawy gwarancyjnej odbywa się na koszt Klienta. Wysyłka sprzętu z serwisu do Klienta (jeżeli reklamacja została uznana) odbywa się na koszt sprzedawcy.
- AutoID Polska S.A. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne dane zapisane na nośnikach pamięci zawartych w reklamowanych urządzeniach.